Arrrgh!!!

hejsan bloggen!
jag suttit med matte läxan ett tag och nu tror jag att jag kommer dö av trötthet!
jag ska snart gå och lägga mig, jag kanske börjar läsa någon bok?
haha ni kommer säkert tro jag är något jävla flum nu men jag måste bara sega det!
Nu har jag fått min första kommentar!
haha jag vet jag är sjuk men jag blev ju så glad ^^
Btw jag tycker det är tags att ni få se en bild på mig nu....
men det får ni inte för jag har inget smink och så ser jag ut som en kossa just nu så det får bli imorgon! :P
:):):)
hejs svejs lingon bejs ._.

Kommentarer
Postat av: Bloggtipsaren!!!!

Hejhej

det är jag som är BLOGGTIPSAREN!!!!

Jag tipsar andra bloggare om hur de ska göra för att få en så bra blogg som möjligt, här är mina tips till dig,

- Använd MÅNGA bilder i dina inlägg, det gör din blogg intressanatare och hemtrevligare. Skirv omn sáker som är intressanta och fångar läsare, ETT TIPS: Skriv om sånt som DU själv skulle villja läsa om,



RÖD TRÅD: Ha en röd tråd i din blogg, te.x att du välljer att skriva en blogg om mode och smink, eller om konst, länder, resor eller bara en "dagboksblogg" men du kan lägga upp lite udda inlägg då och då om det är något du hittar och verkligen vill skriva om t.ex "världens största chokladkaka"



Ordentligt:

Ha ordentliga bilder där man tydligt ser vad som finns på bilden, du kan gärna lämna en beskrivning om själva bilden också, se till att ha mycket bilder!



Design/header

du kan göra en egen design och header eller be någon att skapa en till dig, ha en unik design och header som lockar till sig läsare. Ha inte en för "skrikig" design, då kan det bli jobbigt att läsa inläggen.



Inlägg:

Skriv inte för mycket i inläggen inte heller för lite, se till att ha en röd tråd i dina inlägg. TIPS!!! När du skriver rubriken så skriv vad inlägget handlar om, och följ den röda tråden med hjälp av rubriken.



Språk:

Använd ett välvårdat språk i dina inlägg, gör du inte det kan vissa personer tycka illa om dig och din blogg eller att det är barnsligt att skiva fula saker. Skriv inga svordommar och använd inte så ofta orden: Typ elr Asså,



Andra personer i din blogg:

Om du bråkat med någon, skriv då inte det i din blogg. Visst kan man dela med sig av några kännslor i bland i inläggen men låt det inte gå över styr, om du är arg på en klasskompis som sagt något om dig eller någon annan. SKRIV DÅ INTE något elakt om den personen, låt det stanna utanför bloggen och diskutera det med den perosnen i stället för att avagera sig på sin blogg. Vissa bloggläsare kan tycka illa om sånt och börja tycka illa om dig.



Hoppas mina tips kommer att hjälpa dig till en bra blogg! :)

// Bloggtipsaren!!!

2011-02-11 @ 10:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0