OMG!

Heej, sorry för den låga updaten men jag glömmde mitt lösen ^_^
Idag har jag varit med gry, vi gjorde inte så mkt men vi hade roligt ändå!
Jag har varit jätte sjuk så jag har inte varit i skolan, och värst av allt.... Jag kunde inte vara med matilda!!!!!
Men jag ska vara med henne på måndag,tisdag och på onsdag :)
jag har precis ätit lite ben och jerrys och ska snart spela "den försvunna diamanten" med tyra :)
mitt halsband jag fick av Sofia <2
Tröja: en tröja gammel mommo har stickat ^_^
Byxor: ett par djeans från lindex :)

Kommentarer
Postat av: Linda

påtiden att du blogga lite X) Man trodde ju du dött! :D Nä skojja, men du MÅSTe blogga mer!

Snyggt hallsband

2011-02-26 @ 21:46:09
Postat av: Daniella

Shit! cool tröja, är inte det typ en sån där norsk???? :O

2011-02-27 @ 11:14:51
Postat av: Matilda

ja! det var värst att du inte kunde umgås med mig! :(

jag saknar dig jättemycket bby ju! :( <3

pusspusspusspuss! <3

2011-02-27 @ 13:29:01
URL: http://matildasplace.bloggplatsen.se
Postat av: Natali du vet vem ;)

hallå?!

du skulle ju ringa igår!

JAG VÄNTADE ASLÄNGE PÅ ATT DU SKULLE RINGA!

du, de e så jävla schysst när du gör sånt!

tack jävla tova!

2011-02-27 @ 13:33:11
URL: http://nataliuknow.bloggplatsen.se
Postat av: Oops!

Nattis verkar Arg :O

2011-02-28 @ 21:14:05
Postat av: sofia kauppi

gillade du halsbandet? :D men hoppas vi ses snart <3:at

hälsa Gry från mig.. puss :*

2011-03-04 @ 10:31:27
URL: http://kauppi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0